Que me'n havia oblidat!!!! vull agraïr molt especialment a l'Anna que m'ajudés amb tot el tema de la parada, que hem dongués consells, que es preocupés per mi... Anna ets fantàstica! Mil gràcies per tot el que fas per mi!
També vull agraïr al meu home, en Joan, que m'acompanyés i compartís amb mi aquesta aventura!
Vull fer un agraïment a tota aquella gent que s'ha preocupat per mi aquests dies, que m'ha donat suport... us estic molt agraïda a tots!
I finalment vull donar gràcies a tota aquella gent que s'ha interessat per la nostra feina, que ens ha vingut a veure... sense vosaltres Somnis Dolços no seria una realitat!


Quiero agradecer a toda esa gente que nos vino a visitar el stand, que se interesó por nuestro trabajo... mil gracias! También quiero dar las gracias a todos los disenyadores con los que compartimos el Nómada juntos, fue una gran experiéncia.