Somnis Dolços s'amplia!

i es que el passat 24 de desembre, vaig cagar el tio a casa els meus sogres  i hem va cagar una grata i fantàstica sorpresa!!!

una màquina de cosir!!!!!!! una alfa next 30!!!!!! estic super emocionada!!!  a part hem va cagar diverses bobines de colors!

Mireu mireu que xula que és!

Vull agraïr molt especialment a la meva sogre, l'Antònia, per haver-me ajudat a cosir diverses peces de tèxtil per les meves joies. T'ho agraeixo de tot cor. Agraeixo el teu temps dedicat, les teves hores, l'haver de corre perquè ho haig d'entregar ja!!! mil gràcies! espero que a partir d'ara ja podré confeccionar les meves coses jo sola! tot i això les consultes hi seràn!!!!!






1 comentari:

Txell Lagresa ha dit...

Ostres!!! Felicitats i benvinguda al club de les cosidores!! Segur que li enganxes el truqillo de seguida i descobreixes tot un MÓN de teles i fils de colors!!! Un petonàs! I... feliç 2012!